är kissie blåst på riktigt?



och alla är fullt välkommna att säga att jag bara är avundjuk på henne and so on,
men det kan jag dementera på en gång - jag är inte avundsjuk på henne, hon har inget att vara avundsjuk på :)

nåja.
till saken nu iaf.

jag satt och läste hennes blogg, kollade lite videobloggar och sånt med och plötsligt slår det mig!
'är hon så jäkla blåst eller spelar hon bara?'
jag hoppas ju vid mitt liv att hon bara spelar - precis som paris hilton säger att hon gör, för om hon inte gör det så tycker jag riktigt synd om bruden.
hon är ju väl medveten om att folk gör precis som mig och alla andra - skriver om henne och kallar henne saker, och ändå så uppehåller hon fasaden?
ärligt talat så gissar jag på att hon bara är korkad, herregud, jag säger bara det jag tror - säger inte att måste vara så men jag är ganska säker på det.
Jag förstår verkligen inte hur hennes blogg har kunnat bli så stor som den faktiskt är, det finns ju många andra bloggar som är mycket, mycket bättre, och mycket mer intressanta. jag kan inte för mitt liv förstå hur hon har lyckats, kanske är det hennes image som korkad brud som har gjort det?

jag tvivlar inte på att folk som läser det här sitter och tycker att jag är en liten bitterfitta, men
kom igen nu guys, jag vet att ni också har funderat på det ;)

äh skitsamma, ska lämna det här ämnet nu,
orkar inte trötta ut er haha.

lämna gärna en kommentar med era åsikter, jag tar emot både ris och ros haha!

puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0