2009

jaha ja..
så nu är det då tydligen 2009.
vet inte riktigt hur det känns, det känns inte alls.
ska bli skönt med en nystart iallafall :)
ska verkligen skärpa till mig i skolan nu, det måste jag göra,
annars går det åt helvete.

nåja, jag har iaf inga bilder ifrån nyår,
iaf inte på min nyårsoutfit tyvärr,
jag bytte om innan jag skulle iväg på fest
och innan dess blev det inga kort tagna så tyvärr.
men jag kan ta ett kort nu efteråt så ni får se den iaf haha.

har klippt mig också, så himla skönt att bli av med allt det slitna!
ska nog färga håret snart, börjar få utväxt, förstår verkligen inte det,
jag måste färga mitt hår två gånger i månaden för jag får utväxt så snabbt,
men det är ingen fara på det inte, jag får ju all hårfärg gratis ;)


men men, ska sluta babbla nu,
ska läsa lite andra bloggar och sånt, sen blir det lunch.

ha det så jättebra och förresten, gott nytt år på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0